Sabtu, 13 November 2010

Doa Untuk Sang Kekasih

Ya Allah,bgiMU sgla kepujian dan ksyukuran,..
Sbgaimna lyak untukMu...
Dan kemuliaan wjahMu..,
Ktnggian kmulian dia sbgai kekasihku....
Ya Allah engkau jdkanlah dia pnxejuj mtaku...
Pmbantu untuk aku menaatiMu...
Ya Allah engkau jdikanlah aku sbgai pnenan untuknya...
Dan pnshat yg dbrkati.,.
Ya Allah Engkau ksihkan aku ia kpda aku....
Ya Allah ttpilah kbrukanku pdanya....
Dan ttpilah kbrukan nya pdaku....
Perlhatkanlah kpdaku kbaikan,.
Dan ridhokan aku ap yg tlah Kau beri pdaku....
Berkti aku pdanya...
Ya Allah permudahkan ia bgku...
Dan prmudahkan urusan ku brsmanya...
Jauh kanlah aku kbrukan...
Jdikanlah aku berpuas hati dgnya ..
Dan dy brpuas hti pdku.,,
Ya Allah jdkanlah aku hbat dmtanya...
Jdkanlah ia dmta kcilku,..
Ya Allh Engkau jdkan aku....
Sbgaimana ia syangi...
Jdkan ia yg aku syngi,.,
Dan jdkanlah kmi sbgaimana yg Engkau syangi....
Ya Allah jdkanlah hti kkasihku trgntung pdMu..,
Kmudian rndu Rosulmu dan kpdku.....
Ya Allah brilah ptunjuk kpda dy...
Sbgaimana yg Engkau khendki dan Engkau Ridhoi....
Ya Allah Engkau ykinkanlah htiku ....
Bahwa ssungguhnya aku tdak akan dclakai,....
Dan Engkau senantiasa bersma ku.....
Hnya Engkau lah yg Maha Pngasih..,
Tmpat hmba mngdu dan memohon....

By;Armely Tulung Agung

Tidak ada komentar:

Posting Komentar